BUF NORD

Gentofte & Lyngby Børne- og Ungdomsfilmklub

Get Adobe Flash player

Ofte stillede spørgsmål

  1. Jeg vil gerne bytte mit medlemskab til en anden dag, hvad gør jeg?
  2. Jeg vil gerne have at mit barn sidder ved siden af sine kammerater, hvad gør jeg?
  3. Hvordan får jeg billet til filmen?
  4. Hvor skal jeg sidde?
  5. Jeg vil gerne tilmelde mit barn til en anden gruppe end den tiltænkte, må jeg det?
  6. Der gik noget galt under min tilmelding, og jeg begyndte forfra. Nu siger systemet,
    at mit barn allerede er tilmeldt? Hvad gør jeg?
  7. Jeg har ikke fået nogen kvittering eller medlemskort?
  8. Skal jeg udskrive min kvittering og tage med?
  9. Jeg har fået betalt for et ekstra medlemskab?
  10. På hvilket tidspunkt åbner salget af medlemskaber?
  11. Hvad sker der med glemte sager?
  12. Hvornår stopper filmen?
  13. Hvad koster det at blive medlem?
  14. Mit medlemskort er blevet væk - hvad nu?
  15. Jeg har glemt mit medlemskort - hvad gør jeg?
  16. Kan jeg indmelde flere børn ad gangen?

Svar på spørgsmålene

1. Jeg vil gerne bytte mit medlemskab til en anden dag, hvad gør jeg?
Det kan vi desværre ikke hjælpe med, hvis der er udsolgt til den dag, hvor du ønsker at gå. Du må derfor selv prøve at få det ordnet. Er der derimod stadig ledige pladser, kan du selv ændre dagen via det link, der er nederst i den kvitteringsmail du har fået.

2. Jeg vil gerne have at mit barn sidder ved siden af sine kammerater, hvad gør jeg?
Der er fri sædeplacering i salen, så børnene kan selv bestemme hvor de skal sidde. Så find hinanden i lobbyen og følges ind i salen.

3. Hvordan får jeg billet til filmen?
Dit medlemskort er din adgangsbillet til til filmen.

4. Hvor skal jeg sidde?
Vi henviser til de vagter der er tilstede.

5. Jeg vil gerne tilmelde mit barn til en anden gruppe end den tiltænkte, må jeg det?
Du må gerne tilmelde børn til en anden gruppe, end den de "passer" til. Du skal bare være opmærksom på i den store gruppe er der nogle film der anbefales fra 11 år, og nogle der ikke har dansk tale.

6. Der gik noget galt under min tilmelding, og jeg begyndte forfra. Nu siger systemet, at mit barn allerede er tilmeldt? Hvad gør jeg?
Vent 10 minutter og prøv igen.
Systemet sletter automatisk tilmeldinger, som ikke bliver betalt indenfor 10 minutter. Men indtil da er der blokeret, for at undgå at man kommer til at tilmelde sit barn flere gange.

7. Jeg har ikke fået nogen kvittering eller medlemskort?
Check først, om dit post program har klassificeret den som spam/uønsket post. Der er også nogen, der har opgivet ugyldige mail-adresser. Hvis vi har kunnet gætte den rigtige, har vi rettet den og gensendt kvitteringen/medlemskortet. De øvrige må udfylde kontaktformularen, så vi kan få rettet mail-adressen inden vi sender medlemskortene ud.

Medlemskort bliver sendt til den der bestiller medlemskaberne, så har du fået en anden til at købe et medlemskab for dig, skal du bede denne om at udskrive medlemskortet til dig.

8. Skal jeg udskrive min kvittering for betalingen og tage den med?
Nej. Du får en ny mail med medlemskort. Der er vedhæftet et medlemskort som PDF-fil, som du skal skrive ud.

9. Jeg har fået betalt for et ekstra medlemskab?
Det kan vi desværre ikke gøre noget ved. Prøv at afsætte dit medlemskab til en klassekammerat, du kan derefter selv via linket i kvitteringen rette navn og mail, så medlemskortet bliver sendt direkte til ham.

10. På hvilket tidspunkt åbner salget af medlemskaber?
Der bliver åbnet for salg af medlemskab samtidig med at vi deler brochurer ud til børnene. Men i år er det ikke så vigtigt hvornår der åbnes, da vi har flere pladser i salene, og derfor kan sikre at alle der har lyst til at gå i BUF har mulighed for dette.

11. Hvad sker der med glemte sager?
Glemte ting der bliver fundet efter en filmforevisning, vil blive afleveret til biografens personale. De glemte sager kan afhentes i biografens normale åbningstid.

12. Hvornår stopper filmen?
Sluttidspunktet for de enkelte film kan findes her på siden, eller på medlemskortet.

13. Hvad koster det at blive medlem?
Det koster 199 kr. (+ kortgebyr) for et medlemskab for hele sæsonen, dvs. fem film på en bestemt ugedag.

14. Mit medlemskort er blevet væk - hvad nu?
Så kan du printe et nyt og tage med til forestillingerne. Gem den oprindelige mail!

15. Jeg har glemt mit medlemskort - hvad gør jeg?
Kom ned i biografen alligevel, så finder vi ud af det.

16. Kan jeg indmelde flere børn ad gangen?
Ja, du kan bestille medlemskab til flere børn samtidig og betale samlet. Du vil få en mail med separate adgangskort til hver af dem i god tid inden første forestilling.

 


Copyrights © 2013 BUF NORD. Gentofte og Lyngby Børne- & Ungdomsfilmklub